Корейската компания Kia представи концепцията Optima T-Hybrid, която ще дебютира по време на изложението в Париж. Автомобилът използва 4-цилиндровия дизелов 1.7-литров двигател CRDi, който работи заедно с малък електромотор и 48 V оловно-въглеродна акумулаторна батерия. При ниска скорост прототипът може да се движи само на електричество, а оловно-въглеродна акумулаторна батерия е избрана пред литиево-йонната, защото не изисква активно охлаждане. Също така може да се рециклира лесно.
Kia Optima T-Hybrid е екипирана със старт-стоп система и нов стартов генератор с ремък, който замества конвенционалния алтернатор. Благодарение на него стартирането се извършва без шум и вибрация.
Според Kia новата система увеличава мощността с между 15 и 20% и намалява значително горивната консумация и вредни емисии.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!